четвртак, 11. октобар 2007.

Tanja Savic - Minut ljubavi

Kasnila je na mom satu
Nova Godina
neka bar je minut duze
stara trajala
onda si me pogledao
drugim ocima
ja shvatila sam sve je proslo
prosla sam i ja

Desilo se cudo nije
da mi sutradan
mesto tebe, zima mi je rekla
dobar dan
od tad duzim putem
idem ja do istine
i slavim samo one nase
stare godine

Ref.
Minut ljubavi
jos sam trazila
od tebe sam taj
minut dobila
minut ljubavi
da me prevari
da ce svaki san
u ponoc da se ostvari

Minut ljubavi
jos sam trazila
od tebe sam taj
minut dobila
minut da me tvoj
pogled pokosi
da mi kazes da se staro
vise ne nosi

I dalje je u kaminu
vatra gorela
da ugreje srce onog
kog sam volela
jedino se na mom licu
suza ledila
u dugoj hladnoj beloj noci
sto je sledila

Ref. 2x

Tekstovi pesama / Tanja Savic

Нема коментара: