петак, 30. мај 2008.

Tekstovi pesama: Ena Popov - Uci sam da zaspis

Gori cigareta,dobro je,
Neka lice mi krije,
Tvoj mi pogled smeta,
Vise to onaj pogled nije.
Nisi onaj stari,ni ja,
Nisam ista,priznajem.
Pricas,sve pokvareno kvaris,
Al ja na tvoje lazi i ne pristajem...

Trazimo se,trazimo,
A gubili smo se,kad jedno bili smo,
Nemamo se,nemamo,
A imali smo sve,i dokle stigli smo.
Vise nemas cime da me vratis,
Uci sam da zaspis,uci sam da zaspis,oo...

Gori cigareta,dobro je,
Neka lice mi krije,
Tvoj mi pogled smeta,
Vise to onaj pogled nije.
Nisi onaj stari,ni ja,
Nisam ista,priznajem.
Pricas,sve pokvareno kvaris,
Al ja na tvoje lazi i ne pristajem...

Trazimo se,trazimo,
A gubili smo se,kad jedno bili smo,
Nemamo se,nemamo,
A imali smo sve,i dokle stigli smo.
Vise nemas cime da me vratis,
Uci sam da zaspis,uci sam da zaspis,oo...

Ena Popov tekstovi pesama

Нема коментара: